خرید و فروش دستگاه لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini

Diode Laser Vikini

فروش دستگاه لیزر دایود Diode Laser Vikini ، خرید لیزر دایود ویکینی Vikini Diode Laser ، درمان موهای زائد با دستگاه لیزر دایود Diode Laser Vikini ، دستگاه دایود لیزر اصل کره با سورس آلمانی Diode Laser ، خرید و فروش دستگاه لیزر دایود Laser Diode Vikini ، بهترین لیزر دایود رفع موهای زاید Diode Laser Vikini ، جدیدترین لیزر دایود درمان موهای زائد Diode Laser :

دستگاه لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini حذف موهای زائد :
تکنولوژی از بین بردن موها توسط انرژی لیزر دایود بر اساس دو اصل فتوترمولیز انتخابی رنگدانه ملانین و Thermal Relaxation Time ایجاد شده است. TRT مدت زمانی است که یک بافت، ۵۰% گرمای جذب شده در خود را توسط پدیده انتشار از دست می دهد. این زمان در اپیدرم ۳ تا ۱۰ میلی ثانیه و در فولیکول مو ۴۰ تا ۱۰۰ میلی ثانیه می باشد .

در سیستم دستگاه لیزر دایود ویکینی Diode Laser Vikini به جای TRT زمان تخریب گرمایی یا Thermal Damage Time فولیکول مو مورد توجه قرار گرفته است TDT مدت زمانی است که برای انتشار انرژی گرمایی و تخریب سلول های بنیادی در فولیکول مو و پاپیلا مورد نیاز می باشد .

دستگاه دایود لیزر ویکینی Vikini Diode Laser توانایی تنظیم پهنای پالس از ۵ تا ۴۰۰ میلی ثانیه را با هدف تامین مدت زمان لازم جهت تخریب فولیکول های مو بدون ایجاد آسیب در اپیدرم را داراست . به علاوه احساس درد حین درمان با این سیستم حداقل می باشد .

ويژگيهاي سيستم دستگاه لیزر دایود Vikini Diode Laser :
حداکثر انرژي ۱۲۰ ژول
سرعت بالا از ۱ الي ۱۰ هرتز
خنک کننده سطح پوست تا ۱۰- درجه
سطح مقطع ۱۲×۱۱ميلي متر
لنز هماهنگ کننده جهت يکنواخت کردن تشعشع

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .