خرید دستگاه لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF

دستگاه لیزر دایود اپیلیا

خرید دستگاه لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF

فروش دستگاه لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF ، خرید لیزر دایود موهای زائد Diode Laser ، بهترین دستگاه لیزر دایود حذف موهای زائد اپیلیا Epilia RF Diode Laser ، تجهیزات پزشکی لیزر حذف موهای زاید Diode Laser ، خرید و فروش دستگاه لیزر دایود کره ای با سورس آلمانی اصل Diode Laser Epilia RF ، رفع موهای زاید با دستگاه لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF ، قیمت لیزر دایود کره ای اپیلیا Diode Laser Epilia RF :

دستگاه لیزر دایود اپیلیا Epilia RF Diode Laser با فواصل هر ماه یک بار انجام شده و به طور متوسط به ۵ تا ۶ جلسه درمان نیاز دارد . این لیزر در درمان موهای زائد همه مناطق صورت و بدن کاربرد دارد . دستگاه لیزر دایود Diode Laser Epilia ، یک لیزر با طول موج ۸۰۸ نانومتری و همراه با سیستم قدرتمند RF است .

طول موج این لیزر، بطور اختصاصی توسط ملانین موجود در فولیکول مو جذب شده، موجب از هم پاشیده شدن ساختار فولیکول مو می شود . طول موج این لیزر، موجب کارآمد شدن آن در از بین بردن موهای زائد، در تمامی تیپهای پوستی، خصوصا پوستهای شرقی و تیره رنگ شده است و به دلیل مجهز شدن به آراف RF دارای پروتکل جوانسازی همزمان با حذف موهای زائد در تکنولوژی دایود لیزر می باشد .

دستگاه لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF حذف موهای زاید و جوانسازی :
لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF از جدیدترین تکنولوژی دایود لیزرهای حذف مو در جهان بوده که علاوه بر درمان پر مویی و حذف موهای زاید صورت و بدن دارای قابلیت اختصاصی جوانسازی همزمان پوست با تکنولوژی ترکیبی لیزر و رادیوفرکانسی بوده و دارای کاربرد بسیار وسیع و متنوعی برای حذف موهای زاید می باشد .

عملکرد دستگاه ليزر دايود ۸۰۸ نانومتری Epilia RF Diode Laser اپیلیا :
تعداد جلسات درمان موهای زائد بین ۳ تا ۶ جلسه متغیر است و جلسات درمان معمولاً با فواصل ۴ تا ۶ هفته یک بار انجام می شوند . البته باید تأکید کرد که میزان پاسخ دهی هر منطقه از بدن و هرفرد بسته به تراکم و ضخامت و نوع تیپ پوستی متفاوت است و شاید برخی افراد به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند و یا برعکس با جلسات کمتر به نتایج دلخواه برسند .

ميزان نفوذ بالاي دستگاه ليزر دايود اپیلیا Diode Laser Epilia RF با طول موج ۸۰۸ نانومتر و همچنين ميزان جذب ملانين در اين طول موج، اين ليزر را در رديف يکي از مناسب ترين انتخاب ها جهت رفع موهاي زائد قرار مي دهد. در هنگام درمانهاي ليزري، سيستم خنک کننده مناسب نقش موثري در کاهش دماي اپيدرم داشته و ضمن کاهش احتمال آسيب هاي حرارتي، موجب افزايش سرعت درمان مي شوند .

ويژگيهاي سيستم لیزر دایود اپیلیا Diode Laser Epilia RF :
1. دارای هندپیس آرگونومیک
2. دارای انرژي بالای ۶۰ ژول
3. سرعت بالای از ۱ الي ۱۰ هرتز
4. خنک کننده سطح پوست ۲+ درجه تا ۵- درجه
5. سطح مقطع ۱۱×۱۲ميلي متر
6. لنز يکنواخت کننده تشعشع لیزر
7. مجهز به RF با توان ۱۵۰ ژول جهت جوانسازی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .