دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO Alexandrite Laser

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO 2022-2023

دستگاه لیزر الکساندرایت پنتو PENTO Alexandrite Laser

جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت کره ای ساخت کمپانی ilooda با نام لیزر الکساندرایت پنتو Pento 9900 در ایران ، واردکننده اصلی لیزر الکساندرایت پنتو Pento 9900 ، لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ پنتو Pento با راد و سورس مجزا ، واردات لیزرهای زیبایی الکساندرایت ساخت کره جنوبی با تاییدیه FDA آمریکا و مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران جهت لیزر موهای زائد:

دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser یک سیستم قدرتمند حذف موهای زائد است که از خانواده لیزرهای جامد با رنگ عموما قرمز میباشد که در آن از کریستالهای الکس استفاده میگردد ، طول موج این لیزر عموما 755 نانومتری بوده و میتواند با سایر لیزرهای جامد مانند NDYAG در یک سیستم به شرط اینکه دارای راد و سورس مجزا باشد قرار بگیرد ، از لیزرهای الکساندرایت برای درمان موهای زائد و ملاسماها و ضایعات پیگمانته و همچنین روشن سازی پوست استفاده میگردد .

جدیدترین لیزر الکساندرایت موهای زاید با نام لیزر الکساندرایت پنتو Pento دارای دو طول موج الکساندرایت و ان دی یاگ لیزر جهت درمان بدون محدودیت تیپ پوستی و موثر در درمان موهای نازک و کرکی با قابلیت جوانسازی و لیفتینگ میباشد .

مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت پنتو Pento 9900 :

دارای اسپات سایز بزرگ تا 24 میلی متر با تنظیمات ساده
مجهز به سیستم خنک کننده GCS با قابلیت اتصال به Air Cooling
دارای تابش یکنواخت انرژی لیزر بدون افت جریان Flat Top Beam
مجهز به سیستم عیب یاب و کالیبراسیون هوشمند
دارای سری های یکبار مصرف و بهداشتی
مجهز به دو طول موج الکساندرایت و ان دی یاگ با سورس مجزا

مراقبتهای زیر پس از انجام لیزر الکساندرایت توصیه میگردد:

ناحیه مورد نظر را با کمپرس سرد خنک نموده تا از التهاب جلوگیری گردد ، البته معمولا چون در لیزرهای الکساندرایت از سردکننده های گازی یا ایرکولینگ استفاده میگردد نیازی به کولینگ دستی نیست ولی بعد لیزر میتوان از آیس برای رفع التهاب احتمالی استفاده نمود .

طی مدت چند روز بعد از لیزر الکساندرایت بایستی از دوش آب گرم و ماساژ پوست و فعالیتهای سنگین بدنی اجتناب نمود همچنین به مدت یک ماه در هنگام خروج از منزل جهت محافظت از تششعات خورشید از کرم های ضد آفتاب با قدرت حفاظتی بالای 50 استفاده نمود .

پروتکل های درمانی لیزر الکساندرایت پنتو Pento:

درمان انواع موهای زاید
رفع چین و چروک و جوانسازی
درمان ضایعات عروقی
درمان ضایعات پیگمانته
رفع ملاسما
درمان کراتوز سبورئیک

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .