خرید لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser

لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین

خرید لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت نابلین Nobleen ، فروش لیزر الکساندرایت نابلیین Alexandrite Laser Nobleen ، قیمت لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex ، دستگاه لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ نابلین Nobleen Alexandrite NDYAG Laser ، بهترین لیزر الکساندرایت حذف موهای زائد با ترکیب ان دی یاگ لیزر نابلین Nobleen Laser ، دستگاه لیزر الکساندرایت با تاییدیه ایالات متحده آمریکا FDA لیزر نابلین و نابلکس Alexandrite Laser Nobleen :

دستگاه الکساندرایت ان دی یاگ Nobleen Alexandrite NDYAG Laser یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در حوزه پزشکی و زیبایی است که لیزر الکساندرایت و لیزر ان دی یاگ را به طور همزمان فراهم می کند. عملکرد این دستگاه تقریبا بدون درد بوده و یکی از سریعترین دستگاه های حذف موهای زائد است. به خصوص جهت درمان موهای ریز و کرکی بسیار موثر و خوب عمل می نماید.

تکنولوژی جدید و فناوری Nobleen Fractional در این دستگاه یک راه حل ابتکاری است که برای درمان ضایعات ملاسما و پیگمانته فراهم شده است. این تکنولوژی بوسیله تجربه بیست ساله کمپانی FineMec در ساخت لیزر بدست آمده است و این نه تنها نتیجه فوق العاده بلکه همچنین درمان بسیار امنی را فراهم آورده نموده است.

لازم به توضیح است در لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser دو طول موج الکس و یاگ از یک سورس لیزر خارج نشده بلکه این دستگاه دارای دو لیزر سورس مجزای الکساندرایت لیزر و ان دی یاگ لیزر میباشد و در واقع دو نوع گرید لیزری را در خود ادغام کرده است.

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت ان دی یاگ نابلین Alexandrite Laser Nobleen :
۱- دارای هندپیس الکساندرایت با قابلیت ساپورت ان دی یاگ لیزر
۲- دارای هندپیس فراکشنال جهت درمان درمان ضایعات پیگمانته پوست
۳- قابلیت کار هم با کولینگ هوا و هم کولینگ گاز RCS
۴- تنظیم سایز اشعه از روی هندپیس بدون نیاز به تعویض تیپ
۵- مجهز به سیلندر دوگانه با قابلیت پایداری انرژی در اسپات بزرگ
۶- دارای دو لیزر سورس و پاور مجزا الکساندرایت و ان دی یاگ
۷- سرعت بسیار بالای عملکردی نسبت به سایر لیزرهای الکساندرایت
۸- مجهز به سری های یکبار مصرف برای هر بیمار
۹- دارای تاییدیه رسمی از ایالات متحده آمریکا

برخی از کاربردهای درمانی لیزر الکساندرایت ان دی یاگ نابلین Nobleen Laser :
۱- درمان قدرتمند و موثر موهای زائد
۲- روشن کننده سطح پوست بدن
۳- درمان سریع ملاسما
۴- جوانسازی پوست
۵- درمان ضایعات عروقی
۶- درمان ضایعات پیگمانته

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .