خرید کولینگ لیزر کرایوتراپی کولکس Coolex Cryo

کولینگ هوای لیزر کولکس

خرید کولینگ لیزر کرایوتراپی کولکس Coolex Cryo

خرید کولینگ لیزر کولکس Coolex ، دستگاه ایرکولینگ زیمر آلمان Zimmer Cryo ، دستگاه کولینگ هوای سرد کولکس Coolex Cryo ، قیمت دستگاه سرمادرمانی کولکس ، فروش دستگاه کرایوتراپی و فیزیوتراپی با مشخصات زیمر Zimmer Cryo ، دستگاه خنک کننده لیزر الکساندرایت Candela ، دستگاه ایرکولینگ لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex ، قیمت کولینگ لیزر کولکس Coolex Cryo :

سیستم خنک سازی با هوای سرد کولکس Coolex Cryo تحولی در تکنولوژی سیستم های خنک سازی محسوب می شود که ضمن حفظ تمامی مزایای مرتبط با کرایوتراپی موجب بی حسی موقت اپیدرم می شود. این سیستم ابزاری ایده آل برای پزشکانی که به دنبال رویه های درمانی ایمن، راحت و با اثربخشی بالا می باشند، در اختیار قرار می دهد.

به منظور تزریق بدون درد با دستگاه کولینگ هوا ابتدا پوست را به مدت چند ثانیه بوسیله کرایوتراپی Coolex Cryo و در بازه منفی ۱۰ درجه سانتیگراد خنک نمایید با این روش حتی بدون داروی بی حسی، بیماران بطور چشمگیری درد کمتری را تجربه خواهند کرد. به منظور جلوگیری از تورم و قرمزی ناخوشایند می توان عمل سردسازی پوست را بعد از اعمال تزریق نیز برای مدت زمان کوتاهی انجام داد.

کرایوتراپی یا سرما درمانی نوعی روش درمانی است که امروزه از فواید آن در کلینیک های فیزیوتراپی و مراکز لیزر پوست و زیبایی نیز استفاده می شود. در این روش درمانی بخشی از بدن بیمار یا کل بدن او در معرض کاهش دما و سرما بصورت کنترل شده قرار می گیرد. اثرات مثبت سرما که در نتیجه کرایوتراپی در بدن ایجاد می شود این روش درمانی را به عنوان یک روش موثر درمانی در کاهش درد و ایجاد بیحسی موضعی معرفی کرده است.

مزیت اختصاصی دستگاه کولینگ هوا Coolex :
۱- نیازی به انجام بی حسی در موضع تزریق نخواهد بود .
۲- پزشک می تواند بدون انتظار ایجاد اثر بی حسی کار را آغاز نماید.
۳- هیچ واکنش ناخواسته ای میان مواد مختلف تزریقی وجود نخواهد داشت.
۴- به طرز قدرتمندی درد همراه با درمان های لیزری را کاهش می دهد.
۵- قابل استفاده در کلینیک های پوست و زیبایی جهت انجام لیزر و تزریقات.
۶- امکان استفاده پایدار در زمانهای طولانی بدون افت در قدرت خنک کنندگی.
۷- دارای لوازم جانبی و هولدرهای تخصصی بدون هزینه مصرفی.
۸- مناسب جهت کلینیک های فیزیوتراپی و طب ورزشی و مراکز کنترل درد.
۹- مهندسی معکوس شده زیمر آلمان با قابلیت های فراتر از نمونه آلمانی.
۱۰- قابلیت خنک کنندگی بسیار بالا تا منفی ۳۰ درجه سانتیگراد.
۱۱- مجهز به فن های بسیار قدرتمند و کم صدا.
۱۲- دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر.

موارد منع استفاده از دستگاه کرایوتراپی Coolex Cryo :
خانمها در دوران بارداری
نواحی اطراف اعصاب بدلیل نوروپاتی محیطی
اختلالات عروقی گسترده
حساسیت شدید به سرما
وجود زخمهای باز در بدن

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .