خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser Noblex

Alexandrite Laser Noblex

فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser ، خرید لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser ، خرید و فروش دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت Laser Alexandrite ، خرید و فروش لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser ، بهترین لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser ، جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser Noblex :

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser Noblex جهت رفع موهای زاید و جوانسازی :
دستگاه لیزر الکساندریت Alexandrite Noblex دستگاهی است که ویژه از بین بردن و درمان موهای زائد با بالاترین کارآیی و حداقل عوارض تولید شده است . این دستگاه قادر است موهای زائد صورت و بدن را از بین ببرد . ابن نوع لیزر را هم برای موهای نازک و روشن و هم برای موهای ضخیم و تیره میتوان به کار برد . دستگاه لیزر الکساندریت Alexandrite Laser Noblex یکی از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر الکساندرایت دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد . یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج Pulse Duration و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و پوست می باشد . لیزرهای الکساندریت نابلکس Noblex Alexandrite Laser با طول موج ۷۵۵ نانومتر می باشند .

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت نابلکس Alexandrite Laser Noblex :
۱- دارای هندپیس ارگونومیک و سبک و مجهز به هندپیس فراکشنال
۲- سیستم خنک کننده محافظ دستگاه بصورت ترکیبی از گاز و هوا
۳- مدهای عملکرد متعدد با قابلیت جوانسازی غیر تهاجمی
۴- سرعت بسیار بالای عملکرد و سری قابل تنظیم
۵- قابلیت استفاده در پوستهای روشن و تیره
۶- موثر در از بین بردن کلیه موهای زائد صرف نظر از اینکه نازک و یا ضخیم باشند
۷- کاربری بسیار آسان با توجه به کاهش درد در بیمار با استفاده از تکنیک خنک سازی پوست

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .