خرید دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال ایلایت IPL Elight SHR

دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر موهای زائد آی پی ال ایلایت IPL Elight SHR

فروش دستگاه آی پی ال ایلایت لیزر موهای زائد IPL SHR SMQ ، خرید دستگاه ایلایت اس اچ آر حذف موهای زاید Elight IPL SHR SMQ ، دستگاه لیزر موهای زائد سالنی و کلینیکی IPL SHR Elight ، خرید و فروش جدیدترین دستگاه رفع موهای زاید اس اچ آر SHR IPL Elight SMQ ، دستگاه ایلایت و اس اچ آر درمان موهای زائد صورت و بدن Elight IPL RF SHR ، قیمت دستگاه لیزر آی پی ال درمان موهای زائد IPL SHR SMQ :

دستگاه ایلایت اس اچ آر Elight IPL SMQ SHR یک درمان غیر تهاجمی پوست می باشد که در آن با استفاده از انرژی قدرتمند نور آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید، چین و چروک و موهای زاید را بدون صدمه به پوست، درمان می کند .

دستگاه آی پی ال ایلایت اس اچ آر IPL SHR SMQ تنها تکنولوژی می باشد که در آن انرژی نور IPL با آراف RF دو قطبی بایپولار ترکیب شده است . همراه شدن آراف به این معناست که به سطح پایین تری از انرژی نور نیاز است تا نتایج قبلی بدست آید .

این میکروپالس های هدفمند ناحیه درمان را از پوست اطراف جدا کرده و از عوارض جانبی بالقوه خطرناک جلوگیری می کند . علاوه بر از بین بردن موهای زائد که یرای اکثر رنگهای مو و انواع پوستها قابل استفاده می باشد ، دستگاه ایلایت IPL+RF Elight SMQ به ویژه بصورت اختصاصی بیماری روزآسه ،وریدهای عنکبوتی ( اسپایدر ) و صدمات ناشی از نور خورشید و افزایش سن ،منافذ بزرگ پوست و افتادگی پوست را درمان می کند .

در فواصل دستگاه ایلایت Elight IPL+RF SMQ درمانی برای جلوگیری از هرگونه تغییر رنگ پوست ( پررنگی و کم ‌رنگی ) باید از آفتاب پرهیز نمود . اجتناب از آفتاب در زمان قبل و بعد از درمان از تحریک ملانوسیت‌ها و به دنبال آن از تغییرات رنگی پوست جلوگیری می‌کند . لذا پیشنهاد می‌شود که افراد از ۴ تا ۶ هفته قبل و نیز بعد از درمان با لیزر، از نور آفتاب دوری نموده، از ضد آفتاب‌ها بطور منظم و مستمر استفاده نمایند .

ويژگيهاي دستگاه ایلایت اس اچ آر Elight SMQ SHR حذف کننده موهای زاید :
۱- دارای دو هندپیس تخصصی و آرگونومیک
۲- کنترل هوشمند دما با بکارگيري سنسور الکتريکي
۳- ترکیب بسیار حرفه ای سیستم آی پی ال و آراف
۴- قابلیت تنظیم تعداد زیاد پالس در یک شات نوری
۵- تنظيم آسان پارامترها از طريق صفحه نمايش لمسي
۶- مجهز به سیستم خنک کنندگی ترکیبی قدرتمند
۷- دارای پروتکل های درمانی متعدد برای پوستهای مختلف

موارد کاربرد دستگاه ایلایت اس اچ آر IPL+RF SHR SMQ :
درمان موهاي زائد صورت و بدن
درمان پیری پوست و جوانسازی
درمان لک و ضایعات پیگمانته
درمان آکنه و جوش صورت
درمان ضایعات عروقی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .