خرید دستگاه لیزر فراکشنال فراکسیس Fraxis DUO

دستگاه لیزر فراکشنال

خرید دستگاه لیزر فراکشنال فراکسیس Fraxis DUO

فروش دستگاه لیزر فراکشنال Fractional Co2 Laser ، خرید دستگاه لیزر جوانسازی صورت و بدن و واژینال Fraxis Duo Laser ، قیمت لیزر فراکشنال Co2 Laser ، بهترین دستگاه لیزر فراکشنال حذف چین و چروک و اسکار و جراحی واژینال Fractional Laser Fraxis Duo ، دستگاه لیزر فراکشنال Fraxis Duo Laser Co2 Fractional ، لیزر واژینوپلاستی و لابیاپلاستی زنان فراکسیس Fractional Laser Co2 ، درمان اسکار و خطوط و جوانسازی پوست با لیزر فراکشنال Co2 Fractional Laser Fraxis :

دستگاه لیزر فراکشنال Co2 و آراف Fraxis Duo Fractional Laser ترکیب لیزر Co2 فرکشنال و تکنیک RF فرکشنال سوزنی برای به دست آوردن بهترین نتیجه در بهبود اسکارها، لکه های پوستی و استریا می باشد . لیزر فراکشنال Co2 برای تزریق حرارت روی سطح پوست و RF فرکشنال سوزنی تزریق حرارت در عمق پوست را فراهم می کند . داشتن دو مد همزمان در دستگاه این امکان درمان در تمام تیپ های پوستی و انعطاف پذیری در درمان رنج وسیعی از ضایعات را با کاهش اثرات جانبی فراهم می کند .

در بسیاری از موارد درمان ترکیبی بهترین انتخاب در درمان استریا با بهبود ساختار درم و لایه برداری سطح پوست و جوانسازی به طور همزمان می باشد . به دلیل ریسک بالای عوارض لیزر های لایه بردار و دوره بهبودی طولانی و در مقابل نتایج درمانی ضعیف و غیر قابل پیش بینی لیزرهای Non-ablative، تکنولوژی لیزر فراکشنال Co2 در سیستم ترکیبی دستگاه لیزر Fraxis Duo Fractional Co2 Laser جهت رفع نقایص مذکور به عرصه علم پزشکی وارد شد . این دستگاه ها نسبت به لیزرهای Non-ablative اثرات درمانی بهتر طی جلسات درمانی کمتر و در مقایسه با لیزرهای Ablative دوره بهبودی کوتاه و عوارض ناخواسته بسیار ناچیزی دارند .

سیستم آراف فرکشنال سوزنی در دستگاه لیزر ترکیبی Fraxis Duo Fractional Co2 Laser نسل جدیدی از تکونولوژی جهت جوانسازی پوست است . آراف سوزنی جوان کننده و بازسازی کننده سطح و عمق پوست است . این تکنولوژی با ترکیب از دو مکانیسم لایه برداری فرکشنال در سطح اپیدرم و رساندن امواج گرمایی کنترل شده از طریق میکرونیدل یا سوزن های بسیار کوچک در سطوح مختلف از درم باعث تحریک کلاژن سازی می شود . کمترین درد را داشته و بیشترین جوانسازی را با ان میتوان به دست آورد .

این روش با ایجاد امواج لیزر فرکشنال در سطح پوست باعث برداشت سلولهای مرده و سطحی پوست باعث بازسازی پوست و قرارگیری سلولهای جوانتر در سطح میشود و باعث از بین رفتن چروکهای ریز و متوسط و برخی ناهمواری ها و لک های سطحی میشود . در ضمن کلاژن سازی را برای مدت طولانی فعال می کند . از طرفی سوزنهای کوچک وارد شده به پوست امواج حرارتی را به عمق درم و در سطوح مختلف درم در محل قرارگیری کلاژن ها رسانده و باعث تکثیر و بازسازی کوتاه مدت و طولانی مدت انها و افزایش قوام پوست می شود .

ویژگی های سیستم لیزر ترکیبی Fraxis Duo Laser در حالت RF فراکشنال :
۱- قابلیت تنظیم عمق نفوذ از ۱٫۵ تا ۳٫۵ میلی متر
۲- تشخیص اعمال RF با توجه به نور قرمز
۳- سوزن مخروطی از صفر تا ۰٫۳ میلی متر
۴- استفاده از نیدل های با روکش طلا و ضد حساسیت
۵- استفاده از موتورهای پله ای برای ورود نیدل بدون شوک به پوست

ویژگی های سیستم لیزر ترکیبی Fractional Co2 Fraxis Duo در حالت Co2 فراکشنال :
۱- توان ۳۰W واقعی
۲- قابلیت تکرار تا اورلپ ۱۰
۳- قابلیت تنظیم میزان عمق نفوذ
۴- قابلیت اسکن در اشکال مختلف برای نواحی متفاوت
۵- قابلیت اسکن در مد های متفاوت جهت کاربرد های متفاوت
۶- سرعت بالا و دقت بسیار حساب شده
۷- مجهز به هندپیس واژینال جوانسازی بانوان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .