بالا کشیدن ابروها و پیشانی با تزریق بوتاکس و بدون جراحی

لیفت ابرو بدون جراحی

بالا کشیدن ابروها و پیشانی با تزریق بوتاکس و بدون جراحی

روش بالا کشیدن و لیفت ابرو بدون جراحی ، جدیدترین روش درمان لیفت پوست صورت با تزریق بوتاکس ، درمان افتادگی پوست صورت با تزریق ژل و بوتاکس ، بدون جراحی افتادگی پلک و ابرو را درمان نماییم ، تزریق ژل صورت جهت جوانسازی و لیفتینگ :

لیفت ابرو و پیشانی با کمک تزریق بوتاکس یک روشی است که با توجه به کمک آن حالت و شکل ابروها و پیشانی را می توان بهبود بخشید و نشانه های پیری را از بین برد . این روش می تواند به وسیله ی از کار انداختن ماهیچه های ویژه ای در چشم عمل می کند . ماهیچه هایی که ابرو را به طرف بالا و ماهیچه هایی که ابرو را به طرف پایین می کشند جایگاه ابروها را توسط توازن بین گروها مشخص می کنند . با کمک تقابل کشش های ماهیچه های پیشانی به طرف بالا وهمچنین کشش ماهیچه های حلقوی به طرف پایین می توان جایگاه عرضی ابروها رامشخص کرد .

می توان نمایان شدن نشانه های افزایش سن و پیری را با تزریق بوتاکس به ماهیچه های مشخصی که مسئولیت بالا پایین بردن ابروها را دارند ازبین برد . تزریق بوتاکس را می توان بر روی هر نژاد پوستی خوشبختانه انجام داد . این تزریق مناسب کسانی هست که ابروهای کوتاهی دارند و یا دچار افتادگی پلک می باشند . اکثر اوقات بوتاکس را به ماهیچه هایی که خنده و یا خط اخم بوسیله آنها ایجاد می شود و یا بر ماهیچه هایی که دلیل پیدایش چروک دور چشم می شوند تزریق می شود . تزریق بوتاکس بسیار ایمن و بدون خطر می باشد و میتواند توسط پزشک در مطب تزریق شود .

تزریق ژل یکی از محبوب ترین , موثر ترین و شناخته شده ترین تکنیک های غیر تهاجمی برای جوانسازی صورت رواج بسیاری پیدا کرده است . تزریق ژل را با نام لیفت صورت ویا لیفت ابروی مایع نیز می شناسند . ژل های تزریقی همانند ژوویدرم و وولوما کارایی دارند ودر زمانی که تزریق به ماهیچه های هدف می شوند باعث حجم دهی بافت صورت می شوند . این خصوصیت حجم دهندگی باعث لیفت ابرو می شود . یک متخصص مجرب زیبایی ژل را تزریق به ماهیچه ی پشت ابرو می کند .

با تزریق ژل ابروهای افتاده کم کم به سمت بالا کشیده می شود . کشیده شدن پلک ها به طور نامحصوص با تزریق ژل به شقیقه ها بدست می آید . با حجیم کردن شقیقه ها میتوان مانع لاغری صورت شد همین طور ژل های تزریقی را می توان به پیشانی تزریق کرده برای پخش مناسب ژل ها در تمام نقاط پیشانی را با دقت بیشتری ماساژ داد که دراین فرایند پیشانی به طرف بالا کشیده خواهد شد .

بافت پوستی بر اثر استفاده از تزریق بوتاکس ابرو لیفت و کشیده میشود وهمچنین باعث کشیده شدن انتهای ابرو به سمت بالا می شود و در نهایت دلیل بالا رفتن هلال ابرو به میزان چند میلی متر می شود . برای مشاهده نتیجه ی بدست آمده از تزریق بوتاکس معمولا حدود سه الی یک هفته زمان نیاز است تا نتیجه تاثیر گذاری لیفت ابرو به صورت کامل مشخص شود . که این ویژگی شامل حال هر نوع درمانی توسط بوتاکس می باشد . اثر بوتاکس حدودا ۳ الی ۴ ماه ماندگاری دارد و برای حفظ به دست آوردن نتیجه ی هدف گذاری نیاز است مجددا به پزشک مراجعه شود .

منبع و ماخذ : nice-tn.com