درباره وارد کننده انحصاری تجهیزات لیزر پوست و زیبایی در ایران

واردکننده تجهیزات پزشکی

شرکت پیشرو طب پرشیا با استعانت از پروردگار متعال فعالیت خود را به منظور خدمت رسانی به جامعه پزشکی با اخذ مجوز رسمی واردات از اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و مجوز واردات و خدمات لیزر از سازمان انرژی اتمی به عنوان عرضه کننده تجهیزات متنوع پوست و مو و زیبایی و جراحی در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود و به عنوان اولین دارنده گواهینامه ISO13485 و ISO9001 در مدیریت کیفیت واردات تجهیزات پزشکی در ایران معرفی گردید .

این شرکت با بهره گیری بیش از ده سال تجربه موفق مدیران خبره در زمینه انواع دستگاههای پزشکی مجموعه ای گرد آورده است که گزیده ای از بهترین کارشناسان در رشته فعالیت خود می باشند و افتخار دارد پیشرفته ترین و قابل اطمینان ترین تجهیزات پزشکی در زمینه پوست و زیبایی و جراحی از معتبرترین تولیدکنندگان جهان را به جامعه پزشکی کشور عرضه نماید .

شرکت پیشرو طب پرشیا با کادر مجرب از کارشناسان و کارشناسان ارشد رشته های مهندسی ارائه دهنده بهترین خدمات مشاوره پیش از خرید، مقایسه سیستم های مختلف جهت سهولت در تصمیم گیری و نیز مشاوره های پس از فروش نظیر پشتیبانی های تبلیغاتی می باشد .

یکی از مهمترین مسائل در شروع کار با دستگاهای لیزر آموزش کافی به پزشکان محترم می باشد که در این راستا شرکت آموزش های خود را توسط کارشناسان مجرب در شاخه های زیر به عمل می آورد :

1- آموزش تئوری راجع به تاريخچه، امکانات و شيوه‌های کار با سيستم درمانی جديد و همچنين بررسی انديکاسيون‌ها و کنترا اندیکاسیون ها، ميزان اثر بخشی و مکانيسم اثر درمانی .
2- آموزش اپراتوری کار با دستگاه به صورت تکنيکال (نصب،آموزش فنی و اپراتوری) .
3- آموزش اپراتوری کار با دستگاه به صورت کلينيکال تا هر زمان که لازم باشد (با حضور بيمار) .
4- برگزاری دوره‌های آموزشی متناوب جهت به روز شدن به آخرين دستاوردهای علمی در اروپا و امريکا در داخل کشور .

جهت دریافت کاتالوگ محصولات و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند .

خرید کلیه محصولات و تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال کلیه تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی واقعی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .
تماس با واحد مشاوره : ۸۶۰۲۸۴۰۹-۰۲۱
تماس با واحد فروش : ۸۶۰۲۹۳۷۸-۰۲۱