خرید دستگاه لیزر الکساندرایت Noblex Alexandrite Laser

دستگاه لیزر الکساندرایت

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت Noblex Alexandrite Laser

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Alexandrite Laser ، فروش لیزر الکساندرایت Noblex Alexandrite Laser ، قیمت لیزر الکساندرایت درمان موهای زائد Alexandrite Laser Noblex ، بهترین دستگاه لیزر موهای زاید الکساندرایت لیزر نابلکس Noblex Alexandrite Laser ، جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت درمان موهای زاید صورت و بدن Alexandrite Laser :

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser از انرژی و سورس لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser برای رفع موهای زائد و رفع بعضی لکه های پوستی استفاده می کند . در رفع موهای زائد، انرژی این لیزر کاملا جذب ملانین موجود در ریشه مو شده و به پوست و بافت های اطراف آسیبی نمی رساند . در نتیجه موهای زائد با این دستگاه بدون هیچ گونه عارضه جانبی از بین می روند و شما دیگر شاهد رشد این موها نخواهید بود .

مزایای دستگاه لیزر الکساندریت Alexandrite Laser Noblex :
۱- دارای هندپیس ارگونومیک و سبک و مجهز به هندپیس فراکشنال
۲- سیستم خنک کننده محافظ دستگاه بصورت ترکیبی از گاز و هوا
۳- مدهای عملکرد متعدد با قابلیت جوانسازی غیر تهاجمی
۴- سرعت بسیار بالای عملکرد و سری قابل تنظیم
۵- قابلیت استفاده در پوستهای روشن و تیره
۶- موثر در از بین بردن کلیه موهای زائد صرف نظر از اینکه نازک و یا ضخیم باشند
۷- کاربری بسیار آسان با توجه به کاهش درد در بیمار با استفاده از تکنیک خنک سازی پوست

چه کسانی می توانند از دستگاه لیزر الکساندرایت Noblex Alexandrite Laser برای رفع موهای زائد استفاده کنند ؟ رفع موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت  Alexandrite Laser Noblex برای اشخاص با طیف وسیعی از رنگ های پوست ( حتی پوست های تیره ) قابل استفاده است؛ با این وجود، در صورتی که تا سه هفته قبل از آغاز درمان با دستگاه الکساندرایت در معرض تابش مستقیم آفتاب بوده اید، پزشک خود را آگاه سازید .

به علاوه دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite Laser Noblex قابلیت تنظیم برای پوست روشن یا تیره را دارد . در حال حاضر لیزر الکساندریت نابلکس سریعترین ، موثرترین و کم خطرترین لیزر موجود در دنیا برای درمان موهای زائد به شمار می رود . در یک زمان بسیار کوتاه ( در حد هزارم ثانیه ) نور لیزر با شدت بالا به پوست می تابد و به طور همزمان ده ها فولیکول مو را تخریب می کند . اغلب موهای تخریب شده از سطح پوست پاک می شوند و مابقی موها در عرض ۱ تا ۲ هفته خود به خود ریزش پیدا می کنند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .