خرید و فروش دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Laser

دستگاه لیزر دایود رازورلیز

فروش دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase ، خرید دستگاه لیزر دایود الکس رازورلیز Razorlase Diode Laser ، خرید و فروش لیزر دایود رازورلیز Diode Laser Razorlase ، بهترین لیزر الکساندرایت دایود Alexandrite Diode Laser Razorlase ، خرید و فروش دستگاه لیزر موهای زائد رازورلیز Razorlase Laser ، لیزر الکس دایود درمان موهای زاید رازورلیز Razorlase :

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase Laser درمان موهای زائد :
اولین تکنولوژی ترکیب یافته دستگاه لیزر الکس دایود در جهان با تلفیقی از تکنولوژی لیزرهای 808 نانومتری لیزر دایود و لیزرهای 755 نانومتری الکساندرایت و لیزرهای 1064 نانومتری ان دی یاگ در سیستم دستگاه لیزر الکس دایود Razorlase Diode Laser گرد هم آمده است و موجب گردیده این سیستم برای همه افراد دارای تیپ های پوستی مختلف مناسب و قابل تنظیم باشد .

تکنولوژی از بین بردن موهای زائد توسط انرژی لیزر بر اساس دو اصل فتوترمولیز انتخابی رنگدانه ملانین و Thermal Relaxation Time ایجاد شده است. TRT مدت زمانی است که یک بافت، 50% گرمای جذب شده در خود را توسط پدیده انتشار از دست می دهد. این زمان در اپیدرم 3 تا 10 میلی ثانیه و در فولیکول مو 40 تا 100 میلی ثانیه می باشد .

در سیستم دستگاه لیزر الکس دایود لیزر Alex Diode Razorlase Laser به جای TRT زمان تخریب گرمایی یا Thermal Damage Time فولیکول مو مورد توجه قرار گرفته است TDT مدت زمانی است که برای انتشار انرژی گرمایی و تخریب سلول های بنیادی در فولیکول مو و پاپیلا مورد نیاز می باشد .

دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز توانایی تنظیم پهنای پالس از 5 تا 400 میلی ثانیه را با هدف تامین مدت زمان لازم جهت تخریب فولیکول های مو بدون ایجاد آسیب در اپیدرم را داراست به علاوه احساس درد حین درمان با این سیستم حداقل می باشد .

ويژگيهاي سيستم دستگاه لیزر الکس دایود رازورلیز Razorlase :
سرعت بسیار بالا با استفاده از مد ویژه FHR
دارای 10 بار لیزر قدرتمند ساخت کمپانی معروف jenoptik آلمان
سیستم کولینگ بسیار قدرتمند تا -5 درجه
انرژی خروجی کاملا یکنواخت
پایداری انرژی در دراز مدت
سرعت شات بسیار بالا( 1-10 شات در ثانیه)
درمان انواع مو با ضخامت های مختلف با توجه به بازه گسترده Pulse duration
رعایت اصول ارگونومیک در طراحی هندپیس
بدون درد و عوارض جانبی
دارای سطح مقطع بزرگ (12*14 میلیمتر)
درمان بصورت پیوسته (in motion)

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .