الکساندرایت نابلکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین لیزر الکساندرایت نابلکس

الکساندرایت نابلکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت نابلکس ، مزایای قیمتی بهترین لیزر الکساندرایت نابلکس Noblex و الکساندرایت کندلا Candela و الکساندرایت کوترا Cutera و الکساندرایت اپیکیر Epicare آمریکا ، خرید و فروش انواع دستگاه لیزر الکساندرایت حذف موهای زائد ، تشخیص و انتخاب بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت در ایران ، لیزر الکساندرایت نابلکس با مجوز رسمی وزارت بهداشت محصول وارداتی از کره جنوبی دارای لیزر سورس آمریکایی و تاییدیه ایالات متحده آمریکا ، مشاوره خرید انواع دستگاه لیزر موهای زائد :

در خصوص انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد همانطور که میدانید هنوز در جهان سیستمهای لیزری جهت درمان موهای زائد سالها است که مورد استفاده قرار میگیرند و کشورهای مختلف صنعتی در آمریکا و اروپا سابقه خوبی در استفاده از این تجهیزات را دارا میباشند . بر اساس آخرین تحقیقاتی که در این کشورها در میزان اثربخشی لیزرهای موی زائد انجام پذیرفته است همچنان با اختلاف معناداری لیزرهای الکساندرایت از سایر لیزرهای درمانی پیشی گرفته اند و این نوع لیزرها بدلیل اثربخشی ماندگارتر و تعداد جلسات کوتاهتر و کاهش مدت زمان درمانی و تنوع در آپشنها و ایمنی بالا بسیار مورد توجه کلینیک ها و مراکز درمانی قرار گرفته اند .

سئوالی که پیش می آید این است که از بین برندهای لیزرهای الکساندرایت مانند کندلا Candela و نابلکس Noblex یا کوترا Cutera و کلاریتی Clarity و اپیکیر Epicare که در ایران بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند بهترین نوع لیزر موهای زائد کدام است ؟ پاسخ به این سئوال کمی دشوار میباشد زیرا در واقع اگر این برندها اصل بوده باشند و تقلبی یا مونتاژی نبوده و توسط کمپانی ها مادر ساخته شده باشند همگی از بهترین انواع لیزرهای الکساندرایت برای درمان موهای زائد میباشد اما آنچه که در ایران باید قبل تهیه این قبیل تجهیزات به آن توجه نمود موارد زیر است :

1- اصل اول این است که حتما دستگاههای اصلی و اورجینال را خریداری نمایید . لیزرهای الکساندرایت باید حتما اصل بوده باشند و توسط شرکت و کمپانی صاحب برند ساخته و توسط نمایندگی رسمی آن برند در ایران با مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت و کد IRC و شناسه اصالت رهگیری کالا با قابلیت استعلام وارد شده باشند . ( مانند لیزرهای الکساندرایت نابلکس Noblex و نابلین Nobleen )

لذا باید احتیاط نموده و بررسی نمایید کسانی که ادعای تولید برندهای اصلی در ایران را مینمایند آیا کمپانی اصلی صاحب آن برند در آمریکا یا کره یا اروپا آنها را تایید میکند ؟ آیا در مجوزهای وزارت بهداشت دستگاهها نامی از کمپانی مادر و کشور سازنده دستگاهها و عبارت مونتاژ درج شده است ؟ آیا گواهی لایسنس تولید با روش CKD یا SKD برای این محصولات توسط کمپانی اصلی صاحب برند برای آن شرکتهای مدعی صادر شده است یا خیر ؟ آیا اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در ایران چنین ادعایی را که یک برند آمریکایی یا اروپایی یا کره ای تحت لایسنس همان برند تجاری و با همان قطعات اورجینال در داخل ایران مونتاژ گردیده است را در مجوزهای صادر شده خود گواهی و تایید مینماید یا شیوه تولید را بصورت مستقل و داخلی معرفی میکند ؟! آیا پارامترهای فنی و امکانات دستگاههای مورد نظر با اطلاعات فنی برند اصلی مطابقت کامل دارد ؟

( متاسفانه دیده شده که در نمونه های غیر اورجینال و غیر برند اصلی دستگاه حتی فاقد کولینگ گاز RCS یا DCD میباشند در حالی که در برند اصلی همان دستگاه کولینگ گاز هم موجود است و یا اینکه نمونه های غیر اصلی فاقد FDA آمریکا هستند در حالیکه دستگاههای اورجینال دارای FDA هستند و باید دقت داشت که مشخصات شرکت و نام کمپانی دارنده گواهی FDA در استعلام و برگه های FDA دستگاهها درج شده باشد و از این طریق میتوان با کمپانی مادر تماس گرفته و استعلام شرکت نمایندگی در ایران را دریافت نمود ) اگر پاسخ چنین استعلاماتی از کمپانی صاحب برند تجاری و همچنین اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ایران مثبت بود میتوان این قبیل دستگاهها را با خیال آسوده از نماینده رسمی آن برند الکساندرایت در ایران خریداری نمود .

لذا اصل اول برای انتخاب بررسی و تحقیق در خصوص اصالت و اعتبار برندهای الکساندرایت در ایران است و به هیچ وجه نباید فریب تبلیغات غیر واقعی یا شباهت ظاهری دستگاهها با برند اصلی را خورد زیرا همیشه روش برندهای تقلبی در مشابهت سازی ظاهر و باکس دستگاهها با برندهای اصلی و اورجینال میباشد . ( مانند لیزرهای کندلا 11.000 دلاری تقلبی چینی که ظاهر نزدیکی با کندلا 100.000 دلاری آمریکایی اصلی دارند ولی برند واقعی نمیباشند )

2- اصل دوم در تهیه دستگاههای لیزر الکساندرایت در ایران این است که دستگاهها باید دارای مجوز رسمی واردات از وزارت بهداشت ایران و مجوز از سازمان انرژی اتمی و مجوز ترخیص از گمرک ایران و کد شناسه IRC و کد شناسایی اصالت کالا و FDA آمریکا باشند تا از کیفیت و اصالت دستگاهها و تشخیص لیزرهای اصل از تقلبی و قاچاق و تولیدی اطمینان حاصل نمود .

3- اصل سوم تامین قطعات و پشتیبانی به روز دستگاههای لیزر الکساندرایت میباشد . با توجه به مشکلات سیاسی موجود با برخی از کشورهای صاحب برند بسیار مهم است که دستگاه و تجهیزاتی که در ایران تهیه میکنیم ضمن داشتن کیفیت بالا و استانداردهای ضروری و به روز دارای خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری سریع در کشور باشد تا به بهانه های عدم تامین قطعات یا تحریم مشکلاتی برای خریداران و کلینیک های لیزر و پزشکان ایجاد نگردد و قطعات اورجینال و اصلی همان برند امکان تهیه و تعویض را داشته باشد نه اینکه از دستگاههای دست دوم یا قطعات چینی برای تعمیرات برندهای اصلی استفاده گردد و یا تهیه یک قطعه را بقدری طول بدهند که چند هفته دستگاهها بلا استفاده باقی بماند تا قطعات اصلی وارد گردد !

4- اصل چهارم هم مزیت اقتصادی بودن لیزرهای الکساندرایت میباشد ، دستگاههای الکساندرایت لیزر خصوصا برندهای مشهوری مانند الکساندرایت کندلا Candela Alexandrite Laser ، الکساندرایت نابلکس Noblex Alexandrite Laser ، الکساندرایت کوترا Cutera Alexandrite Laser ، الکساندرایت کلاریتی Clarity Alexandrite Laser ، الکساندرایت اپیکیر Epicare Alexandrite Laser عموما دارای قیمت تمام شده بالایی در ایران هستند اما به همان نسبت هم بیشترین میزان درآمد و گردش مالی هم مربوط به همین دستگاهها بوده و دلیل آن هم رضایت بالای بیماران و محبوبیت بسیار این دستگاهها در بین ایرانیان میباشد هر چند چنانچه از بین دستگاههای الکساندرایت های اصلی بتوان دستگاه به روزی را با قیمت تمام شده مناسب تری تهیه نمود قطعا بار کمتری در هزینه های جاری مجموعه و کلینیک ایجاد خواهد کرد و قیمت تمام شده مناسب در کنار کیفیت بالا و اصالت دستگاه میتواند از مزایای رقابتی چنین برندهایی باشد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش 021.86028409 – 021.86029378 شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند . خرید کلیه تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .