آموزش تجهیزات پزشکی پوست و مو و لیزر زیبایی

آموزش تجهیزات پزشکی لیزر

امروزه لیزرهای با توان بالا به طور گسترده در صنعت زیبایی برای حذف موهای زائد ، ضایعات عروقی، حذف تاتو و جوان سازی و… استفاده می شوند . پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره ها شما می توانید کلینیک لیزری خود را افتتاح کنید یا لیزر درمانی را به کسب و کار فعلی خود اضافه نمایید .

در طول ده سال گذشته ، لیزر رفع مو زائد به منظور تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین روش های زیبایی شناسی غیر تهاجمی مورد استقبال قرار گرفته توسط مردان و زنان در سراسر جهان ، به سرعت رشد کرده است .

در حال حاضر ، لیزر درمانی تقریبا یک روشی می باشد که به خوبی ایجاد شده است و به طور گسترده ای در تمام شاخه های پزشکی مانند : فیزیکال درمانی ، روماتولوژی ، ارتوپدی ، تروماتولوژی ، طب ورزشی ، درماتولوژی ، عصب شناسی ، طب داخلی ، اختلالات گوارشی ، اختلالات قلبی ، زنان و زایمان ( دانش امراض زنانه ) ، رشته مربوط به گوش و حلق و بینی ، دندانپزشکی ، پزشکی طب سوزنی و دامپزشکی به کار گرفته می شود .

همچنین امروزه لیزر درمانی کم توان یک روش ایمن ، غیر سمی ، غیر تهاجمی و بدون عوارض جانبی شناخته شده است . این روش می تواند به خدماتی که شما در حال حاضر به مشتریان خود ارائه می دهید نیز اضافه شود .

اگر شما یک پزشک عمومی ، فیزیوتراپیست ، پرستار ، ماساژ تراپیست ، پزشک ورزشی ، کار تراپیست ، کاریوپراکتیست ، داروساز ، روانشناس، زیبایی شناس هستید ، که زیر نظر متخصصان پوست و زیبایی میخواهید فعالیت حرفه ای داشته باشید ، شما می توانید ضمن تهیه تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی از مجموعه ما در برنامه های آموزشی ما نیز شرکت کنید و میزان مهارت ها و توانایی های کارنامه تان را در زمینه رشته پوست و زیبایی و لیزر افزایش دهید و همچنین شما می توانید لیزر درمانی را به خدمات خود اضافه کنید .

شرکت پیشرو طب پرشیا کلیه خدمات آموزشی و اپراتوری خود را برای مشتریان شرکت بصورت کاملا رایگان برگزار می نماید ، همچنین کلیه ورکشاپ های آموزشی یا کارگاههای لیزر و آموزشهای حرفه ای کار با تجهیزات صرفا برای خریداران شرکت و زیر نظر کارشناسان علمی و متخصصان پوست دایر میباشد .

جهت دریافت کاتالوگ محصولات و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با واحد مشاوره و فروش شرکت پیشرو طب پرشیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران شرکت پاسخگوی سئوالات شما باشند .

خرید کلیه محصولات و تجهیزات بصورت نقد و اقساط میسر بوده و ارسال کلیه تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی واقعی و آموزش اپراتوری رایگان و خدمات بعد از فروش معتبر امکان پذیر می باشد .
تماس با واحد مشاوره : ۸۶۰۲۸۴۰۹-۰۲۱
تماس با واحد فروش : ۸۶۰۲۹۳۷۸-۰۲۱